padayatra-slovenija-eko-karavana

Padayatra 2023 v Ajdovščini (7. dan)

Padayatra 2023 v Ajdovščini (7. dan)

Na jutranjem programu smo poslušali predavanje Njegove Božanske Milosti A. C. Bhaktivedante Svami Prabhupade. Med drugim je dejal, da je vajšnava, torej tisti, ki je povezan z Bogom, Krišno, vedno zelo sočuten do nesrečnih, pogojenih živih bitij. Dal je primer Prahlade Maharaja. Zatem, ko je mali princ Prahlada osebno govoril z Bogom, svojim zaščitnikom, je dejal takole: “O najboljši med velikimi osebnostmi, ni me strah materialnega obstoja. Kjerkoli že sem, se namreč lahko popolnoma zatopim v Tvoje slave in dejavnosti. Skrbi pa me za nespametneže in bedake, ki delajo velike načrte za materialno srečo in vzdrževanje družine, družbe in države. Ker jih imam rad, me skrbi za njih.” Prabhupada je nato povedal, da je vajšnava vedno sočuten do drugih in da želi vsa živa bitja pripeljati k Bogu. Povedal je tudi, da bi se morali vsi zateči k vajšnavi, saj je Gospodu zelo pri srcu in ima zato moč, da nas pripelje nazaj domov, nazaj k Bogu. Predavanje se je odlično skladalo z govorom, ki ga je imel tik pred začetkom včerajšnjega harinama njegova milost Tapta Kančanadi Prabhu, ki je dejal, da s tem, ko se odpravimo v harinam, sodelujemo pri poslanstvu Šrila Prabhupade in se torej zatečemo k njemu in da je prav to eden od glavnih namenov naše ekokaravane: nam in drugim dati priložnost zateči se k Šrila Prabhupadi, vajšnavi najvišjega reda.

Tokrat smo se odpravili v Ajdovščino. Harinama se je udeležilo 35 bhakt. V spremstvu čudovitih kirtanov so podelili približno 300 piškotov in 170 knjig. 

Za konec pa še kratek citat iz knjige “Divine Nature”, ki lepo pokaže, da sočutja niso vredni le ljudje ampak tudi živali in vsa druga živa bitja, kar je prav tako eno izmed pomembnih sporočil ekokaravane:

“Znanstvene raziskave izkušenj ob skorajšnji smrti nakazujejo, da lahko človeška zavest deluje neodvisno od fizičnega telesa. To kaže na obstoj ločene zavesti, ki ni zgolj proizvod kemije v možganih. Kot smo omenili prej, se ta zavest v sanskrtu imenuje atma oziroma duša. Če imajo dušo ljudje, je smiselno predpostaviti, da jo imajo tudi živali. Zato je ubiti žival prav tako napačno kot ubiti človeka.”